Salam:
Sebagaimana kebiasaan, pabila hampir peperiksaan akhir, pelajar-pelajar akan berpusu-pusu ke Kaunter Kewangan sama ada untuk menjelaskan hutang tertunggak atau memohon lanjutan supaya dapat dibenarkan memasuki dewan peperiksaan. Oleh itu, disarankan agar 'kegiatan' ini dapat dibuat seawal mungkin demi mengelak dari kesesakan dan mengganggu proses perjalaan peperiksaan akhir nanti.
Sebagaimana kebiasaan, pabila hampir peperiksaan akhir, pelajar-pelajar akan berpusu-pusu ke Kaunter Kewangan sama ada untuk menjelaskan hutang tertunggak atau memohon lanjutan supaya dapat dibenarkan memasuki dewan peperiksaan. Oleh itu, disarankan agar 'kegiatan' ini dapat dibuat seawal mungkin demi mengelak dari kesesakan dan mengganggu proses perjalaan peperiksaan akhir nanti.
ni duit mara kami pon xdpt2 g
ReplyDeletetanya lar bhgian HEP
buat kje lambat
bdak2 dftar bln 12,bln 5 bru nak summit borang mara bdak2 g kt kL.
pa cter
btoi2..
ReplyDeleteklu dh dpt duit mara bqu nk byr k..
bayaq la wei,..
ReplyDeleteduk isap rokok blh nak byaq utng xkan xblh kot..
hahahaha
kalu hutg tu same dgn harge rokok dah lame aku byr lah weh.....
ReplyDeleteko x yah suruh pown aku byr lah
pijaman lmbt
ReplyDeletebla utng nk cpt
pe ni?????
arap prcpt kn pnjaman k
pas2 leh r byq...............
skong sratos pratus..dpt pnjaman trus jew g bhgian kwangan ksi stel utang..
ReplyDeletebetul la..xefisyen langsung pengurusan d kptm
ReplyDeletedah la nilai2 murni customer service pun xde..
direct bad mood jer klau nk mlyan pelajar,,
xprofesional lgsung,,
byar je la..x yah dok brutang...nnti x brkat nk jwb exm..tp klu dh x mmpu nk wat cam ne..kne r tggu wet MARA...peace
ReplyDeletepas tu nk suh layan gena.dh dtg nk bt penangguhan pn ckp lbih kurang dgn staff.tk reti nak hormat org langsung.try dtg ckp elok2 ada org nak marah kat kamu.
ReplyDeleteweh.
ReplyDeletekalo org kt bhgian kewangan ni,mmg semua stdnt dh taw ngan keCELUPARAN masing2
nama ja melayu p ckp xdak adap lgsg
dh lar ckp cam hndu,sorg ckp cmni,sorg g ckp cmni.
tp bla dpn parents manis mulut lak
ish2 pa nk jadi lar ngan hampa nih
ingt sma kalo wat dosa kt org tuh bkn sng ja ley terhapus.mst xdak sorg pon stdnt yg nk maap kn hmpa tuh
jgn nk nafi kn lar bnda yg btoi
kalo sorg dua ja yg xpuas hati xpa g.
tpi sya rsa mmg hmpir 90%
stdnt yg xpuas hati kt hampa nih
so0 beringat lar sama k kalo nk bkak mulut busuk tuh
Terima kasih di atas komen2 yang membina itu. Pihak kewangan menerima dengan fikiran yang terbuka. Maaf atas keterlanjuran berbicara dengan pelajar. Kadang kala manusia melakukan kesilapan tanpa disengajakan. Harap semua pelajar faham bagaimana perasaan staf kewangan yang cuma seramai 4 orang untuk melayan pelajar seramai 1500 pelajar dengan soalan yang hampir sama setiap pelajar. Pihak kewangan akan baiki prestasi dari semasa ke semasa. Di harap para pelajar dapat besabar dalam apa jua situasi. Tidak pernah walaupun sekali pihak kewangan tidak melayan kamu semua. Keadaan dan tempat juga memberi kesan.
ReplyDeletePihak kewangan mengharapkan semua pelajar KPTMAS akan beroleh keputusan yang cemerlang dan tiada repeat subjek di samping menjadi seorang yang bersahsiah tinggi dan berwibawa. Amin.
Buang yang keroh ambil yang jernih ok....
This is how we should response on comments. Being polite but firm in stating our points. In the mean time, our relationship will be strenghtened and developed better. For those who enquire, appropriate 'tones' is highly appreciated.
ReplyDeleteORG YANG BODOH PUN PANDAI MENILAI.SIAPA YG KURANG AJAR DAN PATUT DIAJAR.HANYA DGN MEMBACA BLOG NI.
ReplyDeleteRENUNGKAN LAHHHH
boikot kptm alor setar...
ReplyDeletehahahhha.....